Podzimní reklamní kampaň pracovního portálu Jobs.cz tentokrát cílí v první řadě na lidi s technickým vzděláním. „V této kampani se zaměřujeme zejména na strojaře, o ty je na trhu práce spolu s IT pracovníky největší rvačka,“ říká člen autorského týmu kampaně Jaroslav Černý.
Reklamní sdělení je jako vždy u Jobs.cz konceptuální, formou sugestivních sloganů, které chtějí cílovou skupinu přivést na myšlenku, že vysněná práce existuje na dosah ruky. Cílem kampaně není jen zvýšit preference značky, ale hlavně pobídnout lidi, aby využívali technologických zlepšováků pro hledání práce – zejména JobsAgent neboli službu automatického prohledávání pracovních nabídek. Tu v současnosti na Jobs.cz používá již přes 100 000 lidí, což je o 100 % víc než v lednu letošního roku. Reklamní kampaň si společnost LMC vytvořila sama, bez pomoci agentury. Kromě internetových bannerů zahrnuje i offline prostředí – jednak bigboardy, ale také sponzoring televizních pořadů. Kampaň, začíná 15.září a potrvá šest týdnů. Kulminovat bude na začátku října a poběží v těchto médiích:
1. sponzoring televizních pořadů a celovečerních filmů – ČT, TV Nova
2. bigboardy – Praha, Brno, Ostrava, dálnice D1
3. Print – E15, Staze.cz (strojaři), MM Průmyslové spektrum
4. BTL – účast na MSV Brno (kreativní koncept kravat – „to nejtěžší při hledání nové práce je uvázat si kravatu na přijímací pohovor…“
5. Online – bannery a direct mailingy
– red –