Reklama

Toma propaguje na etiketách lahví film Taková normální rodinka

Výrobce balených vod značka Toma Natura umístila na etikety svých lahví animované ikony postav nového českého filmu Taková normální rodinka. Komunikační kampaň začala v polovině března a potrvá až do konce měsíce května. Je to poprvé, co Toma Natura komunikuje určitý projekt skrze label svých lahví. Značka Toma se stala hlavním partnerem filmu Taková normální rodinka, který bude mít v českých kinech premiéru 17. dubna 2008.

Natáčení filmu probíhalo v loňském srpnu a září v půvabném venkovském prostředí nedaleko Mladé Boleslavi a také v malebné oblasti Adršpašsko-teplických skal, odkud pochází i pramenitá voda Toma Natura. Právě toto spojení nakonec vedlo ke vzniku partnerství filmu a Tomy.

„Hledali jsme cestu, jak co nejlépe upozornit na spojení značky Toma s filmem Taková normální rodinka. Víme, že logo samo o sobě nepřináší dostatečný efekt. Zvolili jsme tudíž element, který se objevuje na propagačních materiálech filmu samotného, a tím jsou úsměvné ikony filmových postav. S motivem postaviček pracujeme kromě etiket také v televizní kampani a na POP materiálech. Naleznete je i na všech typech naší vody – neperlivé, jemně perlivé a perlivé,“ říká Broněk Matyšek, senior brand manager značky Toma Natura.

Film Taková normální rodinka navazuje na půvab tradičních českých veseloher. Je to příběh o směšných lidských slabůstkách, komických i absurdních situacích, které nutně musí potkat soužití několika generací. Především je to ale film o sounáležitosti, toleranci a lásce, která drží pohromadě každou šťastnou rodinu. Ve filmu například uvidíte Evu Holubovou, Jaromíra Dulavu, Jirku Mádla nebo Ivanu Chýlkovou.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!