Dva největší hráči na českém poli internetové reklamy – ETARGET a Internet BillBoard se rozhodly zaměřit se na oblast, v níž se cítí nejsilnější, a nadále si ve formátech nebudou konkurovat.
Internet BillBoard se zaměří na trh intextové reklamy. „V tomto formátu vidíme nový potenciál pro všechny zadavatele reklamy na internetu,“ uvedl generální ředitel Karel Pavlíček. „Reklamu si totiž zákazník vyžádá sám najetím myši nad v textu zvýrazněné klíčové slovo. V průběhu května uvedeme formátovou novinku: intextovou reklamu zobrazující video, grafiku, loga i text s možností platby nejen za kliknutí, ale i zobrazení.“
Naproti tomu ETARGET se bude soustředit na kontextovou reklamu s platbou za kliknutí – PPC (pay-per-click). „Kontextová reklama je stále více inzercí v obsahové síti,“ komentuje Country Manager Josef Kovář. „Výrazně totiž mění chování spotřebitelů a má velký vliv na změnu ze zákazníka potenciálního na skutečného.“
– red –