Značka NESCAFÉ, která patří do portfolia společnosti Nestlé A.S., letos slaví významné výročí – 70 let od svého vzniku. NESCAFÉ se proto rozhodlo posílit své PR aktivity a začalo spolupracovat s agenturou Weber Shandwick, která úspěšně zastupuje i další značky společnosti Nestlé, jako například NESCAFÉ Dolce Gusto.
V rámci oslav 70 let vzniku NESCAFÉ připravila agentura Weber Shandwick neformální odpolední setkání s novináři v duchu 30.let v Grand Cafe Orient, v jehož průběhu si účastnící mohli připomenout historii i současnost kávy NESCAFÉ. Kromě prezentace Hany Chybové, marketingové manažerky značky NESCAFÉ vystoupil na setkání i Juraj Liška, cestovatel a dobrodruh. Do atmosféry 30.let přenesly účastníky Sestry Havelkovy, které celou akci nejen moderovaly, ale i zpestřily pěveckým vystoupením.
Spolupráce mezi značkou NESCAFÉ a agenturou Weber Shandwick bude pokračovat v tomto roce na dalších projektech. “V rámci oslav 70. výročí značky NESCAFÉ jsme připravili několik novinek. Jsme přesvědčení, že PR agentura Weber Shandwick nám pomůže k tomu, aby se o nich naši zákazníci dozvěděli co nejvíce,“ říká Hana Chybová, marketingová manažerka značky NESCAFÉ.
O agentuře Weber Shandwick
Weber Shandwick je celosvětově jedna z nejvýznamnějších agentur v oblasti public relations se zastoupením ve světově významných mediálních, obchodních a vládních městech. Weber Shandwick se specializuje na strategickou marketingovou komunikaci, vztahy s médii, public affairs a issues management, reputation management a korporátní komunikační poradenství, dále poskytuje služby týkající se reklamy, marketingového výzkumu a vizuální komunikace. Weber Shandwick je součástí Interpublic Group of Companies (NYSE: IPG), která patří mezi největší světové společnosti poskytující reklamní a marketingové služby.
-red-