Počínaje 1. březnem 2008 spustila UniCredit Bank další reklamní kampaň, tentokrát zaměřenou na produkty. Tváří televizního spotu zůstal herec Karel Roden. Spot byl natočen opět v režii Tomáše Mašína.Televizní kampaň na ČT 1, ČT 2 a TV Nova bude v průběhu března a dubna doplněna také tiskovou inzercí, prezentací na internetu a outdoorovou reklamou.
Po lednové a únorové čistě imageové reklamní kampani, jejímž cílem bylo především deklarovat positioning a hodnoty značky UniCredit Bank, přichází banka s druhou kampaní. Tématem televizního spotu, který byl pro tento případ natočen, je komplexní nabídka hypoték UniCredit Bank. Ani u druhého televizního spotu neopustila jeho tvůrčí tým ambice natočit na lokální poměry atypickou reklamu, která se výrazně odlišuje od tuzemského standardu. Klíčovým sdělením kampaně je přitom role, kterou sehrává osobní bankéř a jeho schopnost a flexibilita individuálně poradit každému zájemci o bydlení.
„Nekomunikujeme konkrétní benefity bankovních produktů, ale spíše to, jak se hodnoty značky promítají do jejího produktového portfolia. Klíčovými hodnotami jsou i v tomto případě respekt k individualitě každého klienta a profesionalita a osobní přístup bankovních poradců,“ uvedl na adresu kampaně Prokop Holeček, marketingový manažer UniCredit Bank. „Výrazný rukopis grafického zpracování spotu zachovává kontinuitu kampaně a opět odlišuje UniCredit Bank v rámci českého bankovního trhu,“ dodal Prokop Holeček.
-red-