Českým realitním kancelářím vyrostla silná konkurence. Server BezRealitky.cz, který pro firmu Pricetown vyvinula společnost MEDIA FACTORY, představuje nový trend v prodeji nemovitostí.
Portál BezRealitky.cz přináší do on-line obchodu s realitami unikátní přístup, zcela v duchu fenoménu Web 2.0. Projekt reaguje na současný stav realitního trhu a je postaven na principu P2P (private to private), tedy s vyloučením realitních kanceláří, makléřů a jiných zprostředkovatelů, opouští tradiční formy inzerce nemovitostí (ať v papírové nebo on-line podobě) a nabízí efektivní řešení skutečných potřeb všech účastníků.
Uživatelé se v nabídce pohybují prostřednictvím přehledné interaktivní mapy využívající technologii Google Maps. Na mapě mohou zájemci o koupi nebo pronájem intuitivně vyhledávat v nabízených nemovitostech, ať již podle preferovaných oblastí a v nich uvedených nabídek, nebo s využitím parametrizovaného vyhledávání. Informace o přesném umístění nemovitosti, okolním prostředí a prvcích sociální vybavenosti, jakými jsou například restaurace, sportoviště nebo stanice MHD, dokreslují charakteristiku nemovitosti a jsou pro zájemce vysokou přidanou hodnotou.
MEDIA FACTORY je od počátku vývoje nejen implementátorem, ale i technologickým konzultantem projektu. „Snažíme se svými zkušenostmi přispět k tomu, aby obchodní záměry autorů projektu BezRealitky byly realizovány co možná nejefektivněji,“ říká Roman Dušek, vedoucí implementace projektu ve společnosti MEDIA FACTORY.
Projekt je kontinuálně intenzivně rozvíjen, poslední novinkou je prezentace developerských projektů, které jsou nabízeny bez využití služeb realitních kanceláří. „V nejbližší době připravujeme ve spolupráci s MEDIA FACTORY facelift homepage projektu a mnoho nových funkcí, které návštěvníci BezRealitky.cz jistě ocení,“ potvrzuje Jakub Havrlant, ředitel portálu.
Server BezRealitky.cz, který byl v beta verzi spuštěn na začátku října, dosahuje měsíční návštěvnosti přesahující 65.000 unikátních uživatelů a eviduje více než 1.500 aktivních nabídek nemovitostí. I to je důkaz, že projekt správně vystihl potřeby a očekávání realitního trhu a je na dobré cestě zařadit se mezi nejvýznamnější realitní servery českého internetu.
Projekt byl oceněn jako vítěz soutěže podnikatelských nápadů – Startup roku 2007.
– red –