Marketing

V Čimicích je otevřen pilotní supermarket Albert

V Čimicích byl slavnostně otevřen pilotní supermarket Albert Čimice v nové vizuální identitě. Zákazníci se tak mohou těšit na moderní design, nové barevné označení jednotlivých oddělení a nové logo. V prodejně bylo instalováno moderní osvětlení a chladící vitríny s nižší spotřebou. Prodejna Albert Čimice od svého znovuotevření spolupracuje s Linkou bezpečí.

Celková prodejní plocha nově otevřené prodejny Albert Čimice byla rozšířena na 730 metrů čtverečných. Zákaznici si v prodejně budou moci vybrat z širokého sortimentu zboží, který čítá více než 14 000 položek. O zákazníky se bude starat 21 zaměstnanců.

„Všechny nové prvky v podobě komunikace, barevného označení a nového designu vychází z potřeb moderního zákazníka, zejména rodin s dětmi. Právě tento typ zákazníků a jejich požadavky byly pro nás hlavní inspirací,“ říká Johan Boeijenga, generální ředitel sítě maloobchodních prodejen Albert/Hypernova.

Změny se týkají i názvu
Supermarket Albert Čimice svým zákazníkům přináší i další novinky. Ty se týkají nejen vnitřních prostor, ale i samotné budovy prodejny. Důležitou součástí je barevné označení jednotlivých oddělení, nové vybavení a především grafická navigace. Ta umožní rychlou orientaci zákazníků v prodejně. „Nová produktová navigace, komunikující i řadu zajímavostí spojených s konkrétním produktem, má za cíl inspirovat zákazníky při výběru zboží,“ doplňuje Boeijenga.

Albert

Výraznou změnou je samotné označení prodejny – Albert Čimice. K názvu Albert bude také u dalších prodejen přidán upřesňující podnázev ulice nebo městské části, ve které se prodejna nachází. „Toto vnímáme jako velmi důležitý krok směrem k našim zákazníkům v dané oblasti. Rádi bychom, aby prodejny byly vždy nedílnou a ceněnou součástí místa, kde působí. Úzký kontakt s našimi zákazníky je pro nás nesmírně důležitý,“ vysvětluje Boeijenga.

Albert

Albert Čimice podpoří Linku bezpečí
Prodejna Albert Čimice se po svém znovuotevření zapojí do podpory Linky bezpečí. Ta pomáhá dětem a mládeži v tíživých životních situacích 24 hodin denně na bezplatné celostátní lince 800 155 555. Prodejna v rámci podpory bude poskytovat operátorům Linky bezpečí kupóny na potraviny, které budou sloužit k nákupům zdravých svačin. „Na Lince bezpečí pracuje celkem osmdesát operátorů. Jde o speciálně proškolené odborníky, kteří jsou ve dne i v noci vystaveni náročným situacím. Jejich pomoc volajícím dětem spočívá především ve schopnosti naslouchat, vcítit se do starostí a problémů dětí a umět jim poradit. Denně řeší 300 – 400 případů týkajících se rodinných vztahů, šikany, týrání, závislostí a mnoha dalších problémů, a proto jsme rádi, že Albert Čimice přispěje k pohodlí a příjemnému pracovnímu prostředí našich operátorů zajištěním kvalitního a zdravého občerstvení“, říká Martin Klouda, vedoucí Linky bezpečí.

Prioritou zůstává kontakt se zákazníky
V listopadu loňského roku byla v rámci nové strategie otevřena úplně první pilotní prodejna HYPER Albert ve Vestci. Ta nahradila dřívější Hypernovu. „Po čtyřech měsících provozu prodejny ve vestci jsme od našich zákazníků zaznamenali velmi pozitivní ohlasy, což nás nadmíru těší. Velmi kladně přijali nové komunikační prvky, uspořádání prodejny a sortiment,“ dodává Boeijenga.

Nová komunikace Albert
Nové logo Albert symbolizuje základní hodnoty prodejen Albert: – široký výběr, bohatou nabídku čerstvých potravin, přátelský přístup personálu a vždy dobrou cenu.

Zvolená barevná kombinace odkazuje k původním logům prodejen Albert a Hypernova. Ovály reprezentují různé budoucí formáty prodejen Albert. Modrá barva navazuje na grafiku současné značky Albert, žlutá vychází z loga Hypernovy a zelená vnáší do nového designu čerstvost. Moderní typ písma navozuje příjemné pocity a vztah k potravinám.

S novou grafickou podobou loga se budou moci zákazníci setkávat po celé prodejně Albert. Novou podobu získal i pravidelný informační leták pro zákazníky.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!