Press Play – to je headline nové hudební kampaně Nokia, která nabídne spoustu interaktivity, včetně stažení singlu od Simple Plan přes technologii bluetooth z vybraných citylightů, nebo soutěže o nejlepší videoklip v rámci projektu www.garazmistr.cz
Začátkem února odstartovala reklamní kampaň společnosti Nokia (print, outdoor, online) na nový hudební telefon 5310 XpressMusic. Telefon je tenký pouhých 9,9 mm, je vybaven speciálními hudebními tlačítky a 2 GB paměťovou kartou. Plný komfort uživateli umožňují jeho dvě zajímavé funkce – klasický 3,5 mm sluchátkový konektor umístěný na horní straně přístroje a podpora pro stereo Bluetooth sluchátka.
Součástí zmiňované kampaně je čtrnáct citylightů, které jsou v Praze a Bratislavě instalovány od 12. února. Jejich prostřednictvím společnost Nokia osloví kolemjdoucí s nabídkou stažení písně od skupiny Simple Plan: When I´m Gone. Tyto citylighty mají za úkol upoutat majitele všech mobilních telefonů, jejichž přístroje jsou vybaveny technologií bluetooth. Zaujmout by měly nejen vizuálně, ale zejména tím, že hrají danou píseň a kolemjdoucí si ji mohou zdarma stáhnout do mobilu. Pro stažení písně stačí mít zapnutý bluetooth. Server, umístěný v citilightu, automaticky vyhledává aktivní přístroje v blízkém okolí. Po nalezení takového přístroje zašle uživateli přes bluetooth zprávu o možnosti danou píseň zdarma získat do mobilu.
„Jsme rádi, že nabídneme uživatelům mobilních telefonů, aby si do svých mobilů stáhli oblíbenou píseň a zpestřili si tak pohyb v ulicích hlavního města. V únoru loňského roku jsme podobnou kampaň realizovali s písní Support Lesbiens „An English stereo“, kterou si stáhlo více než 47 000 kolemjdoucích,“ uvedla Šárka Baronová, marketingová ředitelka Nokia pro Polsko, ČR a SR.
V Praze je možné na citylighty narazit například v Jindřišské a Spálené ulici. Podrobný seznam umístěných citylightů a další informace o probíhající kampani jsou zájemcům k dispozici na internetových stránkách www.nokia.cz a www.nokia.sk.
Současně se spuštěním této kampaně pokračuje i hudební projekt www.garazmistr.cz na podporu začínajících kapel. Tento projekt začal minulý rok, a to ve formě soutěže o nejlepsi MP3, a tento rok pokračuje ve formě soutěže o nejlepší videoklip.
Mezi další aktivity kampaně patří Nokia XpressMusic Tour, která je určena pro retailové partnery Gold a Silver. V České republice se jí do konce března zúčastní celkem 53 partnerů. Tyto akce se konají na veřejných prostranstvích (náměstí, parkoviště, apod.) většinou v krajských městech s návazností na místo prodeje. Návštěvníci se seznámí s produktem např. prostřednictvím hudebních interaktivních stojanů s telefony, dvou velkoplošných obrazovek, různých soutěží a karaoke. Pro partnery jsou připraveny také dárky v podobě kupónů na stahování hudby, hudebního pexesa a dalších reklamních předmětů Nokia. Na akci se mimo jiných podílí také prodejní síť Electro World. Více informací o retailových aktivitách naleznete na www.nokiaontour.cz.
-red-