On-line

ILIKETHIS! vytvořilo maskota pro nový věrnostní klub

Komunikační agentura ILIKETHIS! vytvořila pro nový portál online kursových sázek www.e-sazka.cz společnosti SAZKA kampaň s názvem „Zlatý Clíček“ která byla v těchto dnech spuštěna. Kromě této značky vytvořila agentura ILIKETHIS! i vizuální identitu věrnostního Klubu Sazka společně s historicky prvním klubovým maskotem, „šťastnou kobylkou“ Saškou. Na tomto projektu ILIKETHIS! spolupracovalo s grafickým arteliérem Drawetc.

Nová kampaň „Zlatý Clíček“ je určena všem příznivcům sázek, kteří mají nyní možnost sestavit si svoji sázku na výsledky sportovních utkání na internetu. Sázkový portál www.e-sazka.cz je doplněn novým věrnostním Klubem Sazka, kde mohou registrovaní uživatelé získávat benefity a odměny. Pro tento věrnostní program byl zvolen motiv kobylky Sašky, který je doprovázen sloganem „Koňská dávka odměn navíc!“.

„Jako maskota věrnostního klubu Sazka jsme hledali někoho, kdo je věrnější než pes, možná chytřejší než liška a hlavně dostatečně poutavý, aby u každého snadno vyvolal sympatie. Všechny tyto charakteristiky zosobňuje motiv koně, který v sobě navíc zahrnuje jednu z nejznámějších symbolik štěstí – podkovu,“, uvádí Lukáš Plíhal, art director společnosti ILIKETHIS!, spol. s r.o.

Obě kampaně jsou podpořeny reklamou v tištěných médiích a na internetu. Podlinková komunikace je nedílnou součástí kampaně a v současnosti probíhá ve všech sběrnách společnosti Sazka, kde jsou k dispozici informační brožury o věrnostním klubu. Cílem kampaní je vzbuzení zájmu napříč všemi zákaznickými segmenty.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!