Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – tekuté prostředky na nádobí

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Výzkum spontánní znalosti značek tekutých prostředků na nádobí, provedeného v červnu 2002 ukazuje, že výrazně „vede“ značka Jar s 92,3% znalostí, druhé místo s odstupem uhájil Pur (57,3 %). I třetí Colon dosáhl dobrého výsledku – 30 %. Na dalších místech se umístily Cif (25%), Cilit (23%) a Mr. Proper (23%).

Graf:
Tekuté prostředky na nádobí 06/2002

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!