Dne 11.12.2007 se na Novotného lávce v Praze 1 konala Valná hromada České marketingové společnosti, která měla na programu zhodnocení výsledků minulého období a volbu orgánů ČMS na příští tříleté volební období.
Do Hlavního výboru ČMS byli kromě osvědčených stávajících členů zvoleni noví kandidáti, kteří znamenají příslib pro budoucí rozvoj společnosti.
Hlavní výbor poté zvolil předsednictvo, které na následném zasedání vybralo ze svého středu předsedu – opět byla zvolena do této funkce doc. Jitka Vysekalová.
Česká marketingová společnost tak s koncem roku 2007 uzavřela jednu z důležitých etap své existence a je připravena vykročit do další fáze, která by měla její aktivity ještě zvýšit a kvalitativně posunout o několik stupínků výš.
Kromě běžné činnosti byly vytyčeny opět tři hlavní priority – další vydávání časopisu Marketing a komunikace (v letošním roce získal novou tvář a výrazně se posunula jeho gafická kvalita), pořádání soutěže Marketér roku (v roce 2008 půjde již o třetí ročník) a pokračování v certifikaci odborných pracovníků v marketingové oblasti. Nově k nim přibyla čtvrtá – činnost Institutu marketingových služeb, o níž přinášíme podrobnější informace na www.cms-cma.cz.
Hostem Valné hromady byl Leonid Ščerbinin z CoExpo Ltd., který informoval přítomné o nových perspektivách rozvoje spolupráce mezi českými a ruskými malými a středními podniky.
Valná hromada nebyla jen formálním zasedáním v podobě účasti individuálních i kolektivních členů, ale stala se i příjemným neformálním setkáním lidí, kteří k sobě mají profesně velmi blízko, ale mnohdy z časových i jiných důvodů nenajdou příležitost se se svými kolegy na chvíli zastavit a v klidu pohovořit. Ke všemu bezesporu přispěla i předvánoční atmosféra umocňující neopakovatelné výhledy z prostor konání na jedno z nejkrásnějších panoramat na světě.
– red –