Dne 12.11. vyšel celý deník Metro v zelené verzi. Jednalo se o zvláštní projekt, probíhající ve většině míst, kde deník Metro vychází. Redakce deníku Metro se takto připojuje k boji proti globálnímu oteplování. Dne 12.11. vyšel celý deník Metro v zelené verzi. Jednalo se o zvláštní projekt, probíhající ve většině míst, kde deník Metro vychází. Redakce deníku Metro se takto připojuje k boji proti globálnímu oteplování, který vnímá jako palčivý problém současnosti, řekl Aleksander Korab, šéfredaktor české verze deníku Metro.
Zvláštní ekologické vydání Metra obsahovalo exklusivní materiál, vytvořený pro deník Metro nositelem Nobelové ceny za ekologii Alem Gorem, který již několik let otevřeně poukazuje na problém střetu lidské civilizace a ekologického systému naší planety. Dalším exkluzivním materiálem byl rozhovor s brazilskou modelkou Gisele Bündchen, která je tváří celosvětové kampaně na záchranu vody a sama se aktivně zapojuje do řešení problému, jakým je nedostatek vody pro rozvojové země. „Dále v něm naši čtenáři mohli najít velké množství ekologických tipů a to jak z oblasti pracovního, tak i soukromého života. , poznamenal Aleš Pýcha, marketingový ředitel METRO ČR. „Speciální „ekologické METRO“ vzniklo za podpory inzertního partnera Skupiny ČEZ, která zastřešila celé vydání v rámci projektu „Zelená energie.“
– red –