Další direct mail agentury Dimar pro Poštovní spořitelnu si vzal za cíl představit zajímavým způsobem nový produkt – Dividendový fond 1 a získat co nejvíce investorů mezi stávajícími i novými klienty. Další direct mail agentury Dimar pro Poštovní spořitelnu si vzal za cíl představit zajímavým způsobem nový produkt – Dividendový fond 1 a získat co nejvíce investorů mezi stávajícími i novými klienty. Tento nový produkt je zajímavý tím, že svým stávajícím i potenciálním klientům nabízí zajištěný fond na 3,5 roku se zajištěnou návratností investované částky k datu splatnosti, dále předem stanovenou výši 1. dividendy na 4% a další výhody, které se zájemce dozví při návštěvě příslušného obchodního místa.
Ke komunikaci této produktové novinky byl vybrán známý symbol Poštovní spořitelny – Poštovní panáček, který je stěžejním motivem selfmailerové zásilky tvořené z valné části výsekem ve tvaru hlavy panáčka. Při vysunutí zásilky se pod čepicí objeví základní informace o produktu (Dividendový fond 1) a dále personalizovaný dopis. Celá zásilka je doplněna příhodným headlinem – Kdo má pod čepicí, investuje výhodně se zajištěním.
– red –