ČSOB společně s vydavatelstvím Economia získala cenu FLE media awards za nejlepší využití tisku za projekt „noviny za korunu“.
Porota ocenila nápaditost a efektivitu komunikace, stejně jako netradiční model spolupráce stírající hranice mezi zadavatelem a médiem. Loni v září vyšlo sponzorované vydání hospodářských novin. Ekonomický deník byl v tento den k mání za symbolickou jednu korunu u nás i na Slovensku. Cílem bylo oslovit skupinu malých a středních podniků a představit jim portfolio poskytovaných služeb ČSOB.
Vydání novin obsahovalo sérii imageových i produktových inzerátů. Stěžejním nosičem informací se stala speciální advertorialová příloha věnovaná představení finančních produktů skupiny ČSOB, kterou připravila agentura Bison & Rose. „Na projektu bylo podstatné to, že jak zadavatel, tak i zvolené médium měli stejný zájem na oslovení společně sdílené cílové skupiny. Pro nás pak byla zajímavá práce na příloze. Po čase měla řada z nás možnost ‚udělat‘ si noviny,“ říká Jana Ulrychová z Bison & Rose.
– red –