Necelý rok poté, co byl nový Outlander uveden do Evropy, potvrdil svůj úspěch na tomto trhu. Navzdory stanovenému ročnímu plánu prodeje 24 000 vozů, se pouze s jedním motorem (2,0 DI-D) ze tří podařilo již za období prosinec 2006 – srpen 2007 prodat 22 000 vozů.
Outlander Magazín
Díky důkladné, oprávněné, stylové, konkurenční a zaručené pověsti Mitsubishi jako experta na 4×4, dostala druhá generace vozu Outlander komplexní marketingovou podporu tak, aby se vytvořilo povědomí okolo nového produktu s cílem získat nové zákazníky a přesvědčit existující zákazníky Mitsubishi, aby zůstali značce loajální.
To s sebou nese také nový přístup k zákaznickému magazínu (jako první byl vydán magazín Pajero, posledním vydáním byl Colt), který byl vytvořen ve spolupráci s Readerhouse/Hearst, aby pomohl značce budovat image jednotlivých produktů. Namísto tradičního formátu, kdy jsou všechny modely koncentrovány v jeden časopis, zvolilo Mitsubishi formát zaměřený na jednotlivé modely.
Na jaře 2007 byl vydán jednoduše nazvaný “Outlander Magazín“. Toto vydání evropského zákaznického časopisu potvrdilo svůj úspěch, když bylo do 35 zemí distribuováno 2,8 miliónů výtisků v 33 jazycích. Právě toto vydání se podílelo na vysoké míře získání nových zákazníků ve výši 80% (plánováno bylo 70%).
Outlander – digitální magazín
O necelý rok později, aby byl podpořen nástup nových motorů 2.2 DI-D a 2.4 MIVEC se Mitsubishi Motors Europe rozhodlo, že půjde ještě o krok dále, když představilo další inovativní médium: on-line Outlander magazín nazvaný jednoduše: www.keeponwondering.com
Je to mnohem více než jenom digitální verze tištěného časopisu. Naprosto poprvé byl specifický vůz spojen s interaktivním zákaznickým e-magazínem.
I e-magazín www.keeponwondering.com byl vytvořen ve spolupráci s Readershouse/Hearst a sdílí stejný cíl jako tištěná verze, především budování povědomí o značce a získávání zákazníků, ale ve formátu, který mnohem více ladí se životním stylem a komunikačními zvyklostmi ctižádostivých zákazníků Outlander.
Interaktivní, stylový, zábavný a informativní digitální magazín Outlander je plný báječných fenoménů, talentů, projektů, sportů a údajů, a přichází vždy s něčím novým a odlišným na každé ”stránce”. Každá z nich skýtá absolutní svobodu, kterou poskytuje jenom web.
Zajímavostí je, že návštěvníci e-magazínu mohou po využití konfigurátoru vozu Outlander a následném absolvování reálné testovací jízdy vyhrát báječnou cestu po všech sedmi nových divech světa. Současně mohou návštěvníci sami posílat jejich malé divy s tím, že z každého vstupu bude jedno euro věnováno na nadaci UNESCO.
– red –