Značka Kiwi představila 1. října nové webové stránky, které jsou zaměřeny především na mladé spotřebitele, zejména ženy. Projekt je součástí rámcové koncepce nazvané „Chodíme spolu“, která si klade za cíl značku personifikovat a přiblížit koncovému spotřebiteli.
„Pro značku Kiwi je to průkopnický projekt. Naším cílem je spotřebitele oslovit, zaujmout a vzbudit zájem o značku Kiwi i její produkty,“ říká brand manažer Kiwi Zbyněk Haindl ze společnosti Sara Lee. „Prostřednictvím nové dámské řady Móda a Styl chceme oslovit především ženy ve věku 18 – 45 let. Nový web si klade za cíl nabídnout jim prostor k zábavě a sdílení informací a tím podpořit i komunikaci značky,“ dodává.
Uživatelé budou mít na novém webu možnost pomocí úpravy fotografií dosadit sebe a své známé do různých, vtipných situací. Tyto fotografie poté mohou vyvěsit na webu a sdílet s ostatními nebo rozesílat e-mailem svým přátelům.
„Současný trend je takový, že se lidé na internetu chtějí bavit. Virální marketing uživatele nevyrušuje, sám se může rozhodnout, zda-li se stane jeho součástí,“ vysvětluje Z. Haindl. Navíc je podle něj důležité, že se jedná o určitý výrazový prostředek samotného spotřebitele. Spojení flirtování a příjemné blízkosti, kterou nový slogan značky Kiwi (Chodíme spolu) asociuje, stejně jako možnost vtipkovat na úkor kamarádky, známé nebe sebe sama považuje za dobrý způsob, jak vtáhnout „do hry“ klíčovou cílovou skupinu.
Součástí kampaně je také soutěž o víkendový lázeňský pobyt v pětihvězdičkovém hotelu, romantickou večeři pro 2 osoby nebo thajskou masáž. Pravidla a podmínky soutěže jsou uvedeny na www.chodimespolu.cz.
– red –