Austrian Chapter der International Advertising Association (IAA) vyhlásila letos již 23. ročník ceny EFFIE. Vyhlášení vítězů se konalo 18. září 2007 v rámci EFFIE-Gala v hale D vídeňského výstavního kongresového centra. Na základě osobního pozvání Mag. Maxe Pally, presidenta IAA, se této významné odborné a společenské akce zúčastnil prof. Gustav Tomek z Českého vysokého učení technického v Praze, místopředseda České marketingové společnosti a předseda poroty Marketér roku 2006.
Prof. Tomek pak mimo oficiální program informoval vedoucí osobnosti rakouského marketingu, že Česká marketingová společnost udělila na návrh svého předsednictva panu o.Univ. Prof. Dkfm. Dr. Dr.h.c.mult. Ernestu Kulhavymu, významné mezinárodní osobnosti marketingu a podporovateli marketingu v ČR, diplom Marketér roku 2006 včetně malého delfína. Před i během slavnostní akce bylo zřejmé, že účast prof. Kulhavého na gala večeru znamená pro většinu přítomných vítanou příležitost pozdravit jej osobně. Bez nadsázky takřka všechny osobnosti marketingu v Rakousku jsou buď jeho absolventy nebo spolupracovníky z praktické činnosti v marketingové praxi. Tím, mimo jiné, byla též potvrzena správná volba čestného Marketéra roku 2006 ze strany České marketingové společnosti.
– red –