Reklama

Casablanca INT: konec kravatové image v IT

Myslíte, že IT společnost s jednoznačně rozeznatelnou, originální a vtipnou korporátní identitou patří do říše snů? Společnost Casablanca INT vás přesvědčí o opaku.

Přední český poskytovatel internetových, datových a hlasových služeb se za 11 let své existence postupně probojoval mezi nejúspěšnější společnosti na trhu a své postavení chce podpořit i zvnějšku – kompletní přeměnou dosavadní korporátní identity. Nečekejte ale žádný okoukaný umírněný čistý design a fotografie telefonujících krásných mladých lidí. Společnost se chce jednoznačně odlišit od své konzervativní konkurence a vsadila na možnosti svěžího komiksového stylu a charisma Humphreyho Bogarta ve filmu Casablanca.

„Obor, ve kterém podnikáme, se v posledních letech hodně proměnil. Úroveň poskytovaných služeb je čím dál vyšší a zákazníky už samotná kvalita nepřesvědčí. Víme, že naše produkty patří k tomu nejlepšímu, co je na trhu k dispozici, ale je načase, abychom o tom klienty, partnery a konkurenci přesvědčili i zvnějšku. Dosavadní image chyběl nějaký pevný bod společný pro všechny formy komunikace. Myslím, že nový styl přináší to nejlepší možné řešení a navíc ukazuje, že máme smysl pro humor,“ zdůvodnil zásadní změnu v Casablanca INT Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel.

Za vytvořením nové korporátní image stojí reklamní agentura AG Geronimo. Ve svém kreativním konceptu využívá asociace mezi názvem společnosti a oscarovou klasikou stříbrného plátna, filmem Casablanca. Vše je postaveno na hlavní postavě filmu, kterou ztvárnil Humphrey Bogart. Ten se, coby elegantní tvrďák Rick v typickém baloňáku, stane snadno rozeznatelným prostředníkem komunikace firmy s okolním světem.

Koncept je oblečen do komiksového kabátku, který vytvořil akademický malíř Luděk Bárta. Vizuální neotřelost komiksové formy zajistí, že postava Bogarta bude fungovat jako silný identifikační prvek i u lidí, kteří film neznají.

Komiks navíc skýtá i jiné výhody. Jasně firmu individualizuje oproti konkurenci, dává jí tvář. Žánr komiksu je populární, umožňuje jednoduchou, efektivní a vtipnou komunikaci klíčových sdělení. Díky bublinám, jejichž obsah lze libovolně měnit, má koncept trvalou hodnotu.

Nová korporátní identita má za cíl svým neformálním a odlehčeným stylem oslovit zejména potenciální zákazníky z řad firem i domácností. Přeměna image se týká všech prostředků firemní komunikace – vizitek, polepů aut, venkovní reklamy, letáků a ostatních tiskových materiálů, zkrátka všeho čím může společnost působit na okolní svět. Kompletní přeměna se samozřejmě nevyhnula ani webu společnosti.

„Web je nyní koncipován tak, aby byl co nejvíce produktově a zákaznicky orientován. Nová verze nabídne přehledněji strukturovanou nabídku a nejdůležitější aktuální informace budou vždy po ruce. Zároveň bude web i vizuálně atraktivnější díky různým dynamickým prvkům a komiksovému stylu grafiky,“ popsal změny ve webové prezentaci Petr Šimpach.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!