Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Kniha vám přiblíží samotný proces prodeje a jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů.
Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, tak aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce. Kromě toho autorka nabízí i tipy, jak lépe prezentovat nabízené produkty, svoji práci i jak svou práci lépe řídit. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečně rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí – svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Čtenář se dozví:
- jak se ideálně připravit na prodej a jak jej úspěšně realizovat
- jaké strategie a taktiky používat během prodeje
- jak zvládnout problematické zákazníky
- co a jak zákazníkům nabízet, aby byli spokojeni zákazníci i prodejci
- čím se vyznačuje profesionální prodejce
- jak rozpoznat jednotlivé typy zákazníků a jejich potřeby
- jak budovat vztah se zákazníkem a jak o něj pečovat
- co dělat, když se nedaří
Kniha vyšla v nakladatelství Grada.
17×24 cm
184 stran, 80-247-1699-2