Začátkem září spouští rádio Evropa 2 novou reklamní kampaň. Stejně tak jako v červnu jsou hlavním motivem světové hvězdy: ke zpěvačkám Christině Aguileře a Pink přibyl navíc Justin Timberlake. Evropa 2 znamená totiž nejen „maxximum muziky“, ale také spojení s megastars hudební scény.
Kampaň na billboardech a jiných venkovních nosičích (lavičky apod.), v tisku a na internetu doplní plakáty na středních školách po celé České republice.
Hvězdy se ale neobjeví pouze v reklamě, Evropa 2 dokáže svým posluchačům zprostředkovat i hvězdná setkání. Čtrnáct z nich bude mít v týdnu od 3. do 9. září díky projektu Nastav uši hvězdám možnost vyhrát po dvou lístcích na berlínský koncert (14. 09. 2007) americké megastar Gwen Stefani. Včetně dopravy tam i zpět a pořádné porce muziky od Gwen v podobě obou jejích sólových alb a živého DVD. To všechno více než měsíc před její zastávkou v Praze.
Soutěžit se bude vždy mezi 9. a 18. hodinou. Jakmile posluchači Evropy 2 uslyší ve vysílání svého rádia singl Wind It Up, musí se dovolat do studia Evropy 2 jako třetí. Pak dostanou šanci nahlédnout pod jednu ze třiceti sedaček virtuálního autobusu. Sedm z nich ukrývá po dvou jízdenkách do Berlína a vstupenky na fantastickou show Gwen Stefani.
– red –