Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu byli do Sdružení přijati noví členové. Sekci internetových médií rozšířil vydavatelský dům Sanoma, který kromě rozsáhlé tiskové divize provozuje i internetová média – www.estranky.cz, www.national-geographic.cz , www.run-magazine.cz, www.prekvapeni.cz .
Dalším členem Sekce internetových médií se stala firma LAAR, provozovatel specializovaných médií – www.bloguje.cz, www.valnehromady.cz a www.senio.cz . Podle Jakuba Lešikara, předsedy představenstva LAAR je členství ve SPIR významným krokem k transparentnosti internetových aktivit LAAR, stejně tak zapojení do projektu SPIR NetMonitoru je základnou pro rozvíjení nových forem komunikace a služeb zákazníkům.
Sekci zadavatelů rozšířila internetová agentura MIA2007, která poskytuje kompletní reklamní servis. Podle Vladimíra Svobody, předsedy představenstva MIA2007, je přijetí do této profesní organizace oceněním dosavadní práce a zároveň velký závazek do budoucnosti. Stejně tak, jako i předcházející zástupce přijatého člena, i on věří, že členství ve SPIR přinese cestu k nejnovějším informacím, které budou moci využít v péči o své zákazníky.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy a k dnešnímu datu má 34 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, startuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.
– red –