On-line

Do SPIR vstupují noví členové

Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu byli do Sdružení přijati noví členové. Sekci internetových médií rozšířil vydavatelský dům Sanoma, který kromě rozsáhlé tiskové divize provozuje i internetová média – www.estranky.cz, www.national-geographic.cz , www.run-magazine.cz, www.prekvapeni.cz .

Dalším členem Sekce internetových médií se stala firma LAAR, provozovatel specializovaných médií – www.bloguje.cz, www.valnehromady.cz a www.senio.cz . Podle Jakuba Lešikara, předsedy představenstva LAAR je členství ve SPIR významným krokem k transparentnosti internetových aktivit LAAR, stejně tak zapojení do projektu SPIR NetMonitoru je základnou pro rozvíjení nových forem komunikace a služeb zákazníkům.

Sekci zadavatelů rozšířila internetová agentura MIA2007, která poskytuje kompletní reklamní servis. Podle Vladimíra Svobody, předsedy představenstva MIA2007, je přijetí do této profesní organizace oceněním dosavadní práce a zároveň velký závazek do budoucnosti. Stejně tak, jako i předcházející zástupce přijatého člena, i on věří, že členství ve SPIR přinese cestu k nejnovějším informacím, které budou moci využít v péči o své zákazníky.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy a k dnešnímu datu má 34 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, startuje i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!