Po více než patnácti letech se společnost ACTIVA, přední dodavatel potřeb pro kanceláře, rozhodla zmodernizovat nejen svoji značku ACTIVA, ale i celou svoji firemní identitu. Hlavním důvodem změny byla skutečnost, že původní logo již nesplňovalo estetické požadavky firmy ani neodpovídalo současným vizuálním trendům.
„Nová firemní podoba lépe reprezentuje naši moderní společnost, vyjadřuje naši skutečnou podstatu, naše ideály, sebevědomí i dosažené postavení,“ uvedl Martin Leitgeb, jednatel společnosti ACTIVA.
Autorem nové podoby loga a firemního vizuálu ACTIVA je grafický designer Aleš Mička. Nová vizuální podoba navazuje na předchozí logo, změny jsou však patrné na první pohled. Firemní modrá je doplněná o svěžejší tóny. Zatímco dříve se útlá bílá písmena rýsovala uprostřed modrých obdélníků, nyní naopak písmo vystupuje v tučnější podobě z bílého pozadí, prokládané dynamickými linkami, jakoby „neuspořádanými.“
– red –