Unikátní výrobek Kiwi Fresh Force se letos, již potřetí za sebou, stal partnerem tradičního pochodu Praha – Prčice. Na trase byly rozmístěny celkem tři stánky Kiwi Fresh Force, v nichž promotéři nabízely účastníkům pochodu kromě užitečných informací také možnost očištění a osvěžení obuvi. V cíli pochodu na náměstí v Prčicích byl umístěn čtvrtý stan, kde si pochodníci mohli výrobky Fresh Force zakoupit. Cílem této akce bylo zviditelnění Kiwi Fresh Force a především oslovení skupiny zákazníků, která svůj volný čas tráví aktivně – sportem nebo pobytem v přírodě.
„Setkali jsme se s pozitivním ohlasem účastníků. Lidé již výrobek Fresh Force znají a mají ho vyzkoušený. Produkt poznali většinou na minulých ročnících pochodu a osvěžení jejich turistické obuvi většina z nich uvítala. Řada zákazníků využila také možnost zakoupit tento sprej za speciální cenu, navíc ke dvěma výrobkům dostali jako dárek kuličkový deodorant Radox zdarma. Touto akcí se nám podařilo oslovit celkem přibližně 10.000 spotřebitelů,“ řekl Zbyněk Haindl, brand manažer značky Kiwi pro Českou republiku.
Hostesky na akci osvěžily každému zúčastněnému boty speciálním antibakteriálním sprejem proti zápachu Kiwi Fresh Force. Pochodníci měli také možnost zakoupit si na stánku v Prčicích osvěžovače za speciální zlevněnou cenu 59,- Kč (obvyklá prodejní cena výrobku se pohybuje okolo 129,- Kč). Navíc za nákup dvou výrobků získali jako dárek zdarma kuličkový deodorant Radox.
Značka Kiwi vyrábí produkty péče o obuv již 100 let. Prodává se po celém světě včetně Afriky, Ameriky nebo Austrálie, odkud pochází.
Letošního, již 42. ročníku tradičního pochodu Praha – Prčice, se zúčastnilo přes 20.000 pochodníků, nejdelší trasu 70 km absolvovalo 708 lidí.
– red –