Reklama

Loctite Roadshow 2007: Shrek bude viset

Na jarní televizní kampaň značky Loctite navazuje probíhající Loctite Roadshow 2007, kde je hlavním motivem rovněž přilepení dospělého muže za podrážky bot.

Ovšem díky sérii těchto velkých show mohou testování lepidel vidět diváci na vlastní oči. Kvalitu, sílu a spolehlivost produktů značky Loctite od společnosti Henkel ČR bude testovat David Šín alias Shrek. Vítěz reality show Big Brother vážící více než 100 kg tak bude, stejně jako na obdobných akcích v loňském roce, viset přilepený za podrážky bot sekundovým lepidlem Loctite. Show doprovází bohatý program pro děti i dospělé.

Návštěvníci čtyř obchodních center – v Praze (Letňany), Brně (Globus), Olomouci (Globus) a Plzni (Tesco), mohou vidět Shreka přilepeného lepidlem Loctite naživo. Kromě show Davida Šína a jeho autogramiády je pro diváky připraven bar s míchanými koktejly a vystoupení hudební skupiny Strahov. Nudit se nebudou ani děti, pro které jsou připraveny balónky, zábava v dětském koutku a soutěže o stavebnice Lego. Návštěvníkům bude k dispozici také „expert“, který odborně zodpoví všechny otázky týkající se lepení. Pokud bude mít některý z diváků chuť a odvahu vyzkoušet si kvalitu lepidla Loctite na vlastní kůži, může se nechat přilepit za podrážky bot stejně jako Shrek.

Obdobné akce proběhly s velkým úspěchem již v loňském roce. O boty Davida Šína, přilepené lepidlem Loctite na dřevěné desce s podpisem, byl mezi diváky velký zájem. Celou akci bude, stejně jako loni, moderovat Tomáš Fíla.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!