Služby

Synovate zahajuje globální spolupráci v oblasti panelů s GMI

Globální marketingová výzkumná agentura Synovate vstoupila do celosvětového partnerství s GMI (Global Market Insite, Inc.), jedním z předních světových poskytovatelů spotřebitelských panelů a softwaru pro výzkum trhu. Toto partnerství umožňuje agentuře Synovate přístup k více než šesti milionům lidí na celém světě zařazených do spotřebitelského panelu. V kombinaci s již existujícími panely ViewsNet poskytuje toto partnerství Synovate přístup k panelovým výzkumům na více než 50 trzích.

Adrian Chedore, výkonný ředitel Synovate říká: „GMI nám poskytne možnost využít spotřebitelské a speciální panely za nejvýhodnějších podmínek, takže naši klienti mohou profitovat z naší schopnosti kontrolovat náklady skrze fakt, že nebudeme vytvářet vlastní panely na trzích, které nemají tak vysokou frekvenci využití. Spolu se zajištěnou kvalitou vzorků, která je základním charakteristickým znakem služeb Synovate a GMI, můžeme posunout naši nabídku globálních panelů tzv. o krok dále.”

„Online výzkum poskytuje našemu průmyslu obrovské možnosti. Zatímco dnes tvoří pouhých 15% všech zakázkových výzkumů, jeho tempo růstu je fenomenální, nejen ve většině rozvinutých zemí, ale také i v mnoha rozvojových zemích. ”

Chedore také zdůraznil, že Synovate je hlavním investorem do této metodologie: „Byli jsme jedni z prvních průkopníků, když jsme již v roce 2001 změnili náš panel na poštovní ankety na online panel. Budeme pokračovat v našich investicích do panelů ViewsNet a do naší online odbornosti vůbec. Přesto se ještě dnes mnoho světových výzkumných skupin pokouší následovat starý model, jehož pomocí se každá společnost snažila „vlastnit“ své respondenty na základě teorie, že velikost panelu je podstatná pro konkurenceschopnost. Ale Internet není o vlastnictví – je o volném přístupu.“

„Naše strategické partnerství s GMI je navrženo tak, aby našim klientů poskytlo nejlepší možný vzorek online respondentů za nejlepší možné ceny a co nejrychleji. Ty části, které chceme „vlastnit“ jsou schopnosti a intelektuální majetek, které nám umožní dát klientovi kvalitní výsledky a proniknutí do podstaty trhu ze všech zdrojů dat. ”

“Jsme rádi, že si Synovate vybral GMI za svého globálního poskytovatele panelů,” dodává Lowell Ricklefs, dočasný vrchní člen představenstva a výkonný více prezident GMI. “Náš rozsáhlý globální spotřebitelský panel, kombinovaný s našimi schopnosti rekrutovat speciální panely ve velmi krátké době a naším předním softwarem pro výzkum trhu, zabezpečí Synovate jednotné řešení, pomocí kterého může svým klientům včas dodat informace, které potřebují, aby si zachovali vysokou konkurenceschopnost v současném konkurenčním globálním prostředí. ”

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!