Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v úterý dne 23.4.2007.
Ukázka z další kapitoly:
Marketingová typologie činností a marketingové komunikační typologie
Vývoj zákaznických typologií. Když byla v roce 1992 na Summitu země v brazilském Rio de Janeiru diskutována a přijata marketingová filosofie tvorby hodnot pro předem určené trhy v režimu TQM (Total Quality Management) byla několika delegáty zejména z Afrických zemí překvapivě nastolena otázka, zda-li lze sumarizovat zákaznickou typologii. Tehdy britský ekonom absolvent MBA kurzu Open university se pokusil vysvětlit, že zákaznická typologie je prakticky založena obecně na třech rovinách.
Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.