Poštovní spořitelna spustila pro své klienty a další uživatele internetu nové webové stránky, které jsou přehlednější a šetří návštěvníkům čas. Zájemci si na www.postovnisporitelna.cz mohou přímo sjednat některé produkty. Web je také přístupný zrakově postiženým.
Poštovní spořitelna kladla při tvorbě nových internetových stránek maximální důraz na jejich ovladatelnost. „Uživatelé by měli na první pohled porozumět nabídce našich produktů a stránky využívat k nalezení dalších užitečných informací,“ uvedla Jana Hlaváčová, manažerka segmentů Poštovní spořitelny.
„Velkou novinkou je to, že návštěvníci webu mohou o jakýkoliv produkt zažádat elektronicky. Tím klientům šetříme čas,“ doplňuje Jana Hlaváčová.
Stránky byly tvořeny s maximální snahou pro přístupnost pro zrakově postižené. „Snažili jsme se vyhovět co nejvíce požadavkům tzv. blind friendly webu. Stránky www.postovnisporitelna.cz jsou tedy v současnosti nejpřívětivější bankovní web pro zrakově postižené,“ upřesnila Jana Hlaváčová.
Navigace nových internetových stránek je soustředěna na dvě základní nabídky tak, aby se na nich orientovali lidé, kteří mají jasnou představu, jaký produkt chtějí, i ti, kteří jen řeší některou svoji potřebu.
V horní části stránky najdou návštěvníci členění podle toho, kdo jsou – občané, firmy, mládež nebo obce a neziskové organizace.
Druhé menu v dolní části stránky je určeno pro zájemce, kteří nemají jasnou představu, jaký produkt si hodlají zvolit. Obsahuje nabídku produktů Poštovní spořitelny rozčleněnou do tří základních oblastí podle klientských potřeb. Informace zde tedy najdou ti, kteří chtějí půjčit, spořit nebo investovat stejně jako ti, kteří hledají běžný účet.
-red-