Společnosti Super poster s.r.o. a Panasonic Czech Republic s. r. o. dnes představily zcela nové reklamní médium, které na českém trhu zatím nemá obdoby. Super vision, jak se nové digitální médium nazývá, je výsledkem unikátní spolupráce, do níž společnost Super poster vložila detailní znalosti a obchodní zkušenosti v oblasti reklamního a mediálního trhu a Panasonic, jako gigant na poli profesionální a spotřební elektroniky, zajistil nejvyšší technologickou úroveň.
Základ systému Super vision tvoří obří plazmové obrazovky Panasonic s úhlopříčkou 127 cm, které jsou strategicky rozmístěné v nákupních centrech a multikinech po celé zemi. Tyto vysoce kvalitní projekční plochy vysílají speciálně připravené zábavné programové schéma, které je vhodně doplňováno reklamními spoty. Jedinečnost celého systému spočívá v možnosti řízení programu na všech obrazovkách z jediného centrálního studia, které k tomuto účelu zřídil Super poster. Z tohoto studia se programový balík satelitním přenosem dostane na kterékoliv místo v republice, což umožňuje doslova okamžitou odezvu a nabízí zcela nové možnosti komunikace pro reklamní klientelu. Technologie použitá v rámci systému super vision je v České republice zcela výjimečná a společnost Super poster ji nabízí jako jediná. Technologicky a designově zapadá do moderních interiérů a snaží se návštěvníkům přinést maximum informací a zábavy způsobem, který je progresivní v celoevropském měřítku.
Vývoj technologie, které se u nás doposud nikdo nevěnoval, začal již na začátku roku 2001. Během velmi krátké doby byl zpracován návrh konceptu super vision, následovalo několikaměsíční období testování systému a jeho přizpůsobení požadavkům reklamního trhu. V druhé polovině loňského roku byly realizovány první instalace v multifunkčních centrech Futurum Hradec Králové a Ostrava. V každém centru byly umístěny dva plazmové monitory vždy v hale centra a hale multikina. Po úspěšném dokončení několikaměsíčního testovacího období je systém super vision nyní připraven uspokojit rostoucí poptávku po vysoce efektivních alternativních reklamních médiích. V současné době je v provozu 10 instalací pokrývajících největší města Čech a Moravy, zároveň probíhají jednání o pronájmu desítek dalších prostor. Měření sledovanosti média a dalších údajů o cílové skupině od počátku zajišťuje renomovaná agentura AC Nielsen.
Plazmová technologie značky Panasonic zaručuje systému super vision špičkovou zobrazovací a zvukovou kvalitu, která hraje zvlášť důležitou roli pro získání pozornosti a zájmu diváků. Panasonic není ve světě obřích reklamních ploch žádným nováčkem. Jeho gigantické obrazovky Astrovision například pravidelně přinášejí úžasné divácké zážitky návštěvníkům letních i zimních olympijských her nebo závodů formule 1. Obrazovky použité v systému Super vision navíc získaly ocenění Evropský monitor roku 2000-2001.