ČSOB Pojišťovna připravila pro cílovou skupinu vybraných firemních zákazníků ČSOB na míru šitý „Bezpečný plán“. Ten je vytvořen zcela zdarma a nezávazně expertem ČSOB Pojišťovny a analyzuje veškerá možné slabiny a přehled rizik, které nejvíce ohrožují chod firmy.
První, pilotní, projekt začal v květnu 2006. Kampaň byla tvořena hned několika na sebe navazujícími aktivitami, časově rozdělenými do několika etap. Proběhla v květnu 2006. První krok kampaně představoval direct mail, na který navazoval follow-up telemarketing s cílem sjednat schůzky pro experty ČSOB Pojišťovny s využitím aplikace Lead Management Systém vytvořenou společností Dimar. Vzhledem k vysokému počtu sjednaných schůzek byla druhá vlna direct mailu odeslána až v průběhu června. Samotný follow-up byl následně dokončen až koncem června. Tato etapa se týkala lokací Olomouc a Ostrava. Na záklědě úspěchu prvního pilotního projektu se kampaň opakovala v listopadu roku 2006. Tentokrát v lokaci Plzeň.
ČSOB Pojišťovna pověřila zajištěním personalizace, kompletace a distribuce zásilek direct marketingovou agenturu Dimar. Ta dále zajišťovala kompletní telemarketingové služby, programování pro Lead Management Systém a konečnou analýzu a vyhodnocení kampaně.
Počet získaných leadů (zájemců o schůzku) předčil očekávání. Finální čísla však zůstanou obchodním tajemstvím obou společností. Úspěšnost obou projektů naznačuje také rozhodnutí pokračovat v kampani na celém území České republiky v roce 2007.
– red –