Soutěž Marketér roku 2006, kterou vyhlásila Česká marketingová společnost, vstupuje do další fáze příprav a dostává nové rozměry.
Poté, co zahraniční patronát převzal nad jejím konáním „guru“ světového strategického marketingu pan Philip Kotler, dostalo se jí další podpory ze strany významných českých osobností.
Záštitu nad konáním převzal také rektor Českého vysokého učení technického v Praze pan Prof. Ing. Václav Havlíček, CSc. a rektor Vysoké školy ekonomické pan Prof. Ing. Richard Hindls, CSc.
Oba pánové vyjádřili potěšení nad možností být přímými účastníky této významné akce na poli marketingu a popřáli průběhu soutěže i nominovaným hodně úspěchů.
Návrhy na kandidáty ze všech odvětví našeho hospodářského života i z teoretické marketingové fronty je možné posílat na pořadatele soutěže – Českou marketingovou společnost, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1. Stále je ještě čas přihlásit se, nebát se vstoupit do podnětného „konkurenčního“ boje, jehož výsledkem nebudou poražení, ale upozornění na záslužné počiny a jejich realizátory. Marketér roku chce i v letos významné marketingové odborníky vyhledávat, upozorňovat na ně a náležitě ocenit. Na stránkách www.cms-cma.cz se zájemci dovědí více a najdou tam i přihlášku do soutěže.
– red –