Média

Teletext České televize opět posílil své pozice na trhu v ČR

Nejvíce čtenářů v ČR věnovalo svou pozornost Teletextu České televize. Vyplývá to ze souhrnných údajů o sledovanosti teletextů v ČR v roce 2006. Obdobně tomu bylo i v předchozích letech.

Celkový podíl na trhu obou teletextů ČT činil 64 %. Podíl u teletextu na programu ČT1 je stejný jako v roce 2005. Naopak u výhradně zpravodajského teletextu na programu ČT2 se zvýšil o 3 % – lze tedy konstatovat, že celkový podíl sledovanosti Teletextu České televize má trvale vzestupnou tendenci.

Teletext ČT na programu ČT1 navštívilo průměrně v jednom týdnu 1 575 800 diváků. Teletext Expres na ČT2 zhlédlo 1 134 360 diváků. Průměrný týdenní počet přístupů činil v roce 2006 na ČT1 u Teletextu ČT 10 709 950 a na ČT2 u Expresu 11 279 230.

Česká televize nabízí divákům teletext na ČT1 v rozsahu přibližně 1500 stránek, na kterých najdou nejen zpravodajské informace, ale i široký okruh zájmových rubrik, a teletext Expres na ČT2, který nabízí cca 300 stránek nejžádanějších informací – zejména zprávy, sport, počasí a průběžně aktualizovaný program ČT. Od počátku letošního roku nově poskytuje teletextovou službu i na programu ČT4 Sport. Jedná se o výhradně sportovní teletext.

Aktuální výsledky sledovanosti teletextů jsou každý týden na Teletextu ČT1 na stránce 342. Veškeré údaje pochází z elektronického měření sledovanosti, tzv. peoplemetrů. Výpočet je prováděn podle metodiky schválené společností Mediaresearch – Asociací televizních organizací.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!