Marketing

Business Inteligence a WLW

Přesná informace v pravou chvíli je ceněná zlatem. A právě takové informace nabízí profesionální vyhledavač WLW na svých stránkách. WLW umožňuje přesné a bezplatné vyhledávání v internetové databázi několika desítek tisíc českých firem.

Firma WLW se v poměrně krátké době etablovala jako lídr mezi B2B vyhledávači na českém a slovenském trhu. Tuto pozici si vybudovala výhradně díky profesionalitě celého týmu WLW. Jako přední internetová firma drží krok s dobou a využívá ty nejmodernější technologie a systémy. Ale ani lidský potenciál firmy není zanedbáván. Zaměstnanci WLW prochází neustále různými školeními, workshopy a kurzy.

Proč Business Inteligence a WLW?
Business Inteligence podporuje plánování, rozhodování a řízení v rámci vedení společnosti. Sběrem a vyhodnocováním dát jsou získávány relevantní informace, na základě kterých lze provést akci či rozhodnutí v ten správný čas.

Business Inteligence využívá WLW k optimalizaci průběhu interakce mezi uživateli a zákazníky. Na základě sběru a vyhodnocování dat WLW vytváří co možná nejinteligentnější prostředí, ve kterém hledající nalezne rychle a přesně právě to, co chce.

„Aplikací Business Inteligence chceme dosáhnout co nejdynamičtějšího kontaktu mezi našimi uživateli a našimi zákazníky (firmy v databázi WLW). Sledujeme vybrané oborové skupiny s velkým počtem zákazníku, do kterých se pomocí vhodné indexace snažíme nasměrovat právě kvalifikované uživatele. Tak zároveň zajišťujeme maximálně účinnou prezentaci našich klientů na stránkách WLW,“ vysvětluje Iztok Toplak, ředitel WLW pro ČR a SR.

Jasně, přesně, rychle
Firma WLW vstoupila na český a slovenský trh v roce 1994 vydáním knižní podoby adresáře firem a současně také vydala CD-ROM s databází českých firem zaměřených na B2B obchodování. O rok později vstoupila WLW se svou databází na internet, kde jsou data neustále aktualizována a 24 hodin denně k dispozici. Další rozšíření služeb WLW přišlo v roce 1996 v podobě elektronického tržiště WLW-Market. Firmy v databázi tak mohly být poptávány na své produkty přímo z internetu.

Rostoucí počet uživatelů internetu byl impulsem k výraznému přepracování WLW stránek, kde významně přibylo grafiky a byl kladen důraz na rychlé a čisté vyhledávání. V roce 1999 se WLW rozloučilo s knižní podobou obchodní databáze, ale o to více svou energii soustředilo na digitální formu vyhledávání jak vydáním nové podoby databáze B2B firem na CD-ROMu tak dalšími inovacemi na internetu. Deset let po prvním vydání CD-ROMu v České a Slovenské republice, vydalo WLW v roce 2004 ten poslední. Tím veškerou svou činnost nasměrovalo na on-line databázi firem a posílilo tak kvalitu a rychlost vyhledávání.

V roce 2005 se WLW stalo plně profesionálním internetovým B2B vyhledavačem a připravilo kompletní přestavbu databáze, která odráží poslední trendy v on-line vyhledávání. Jednoduchý a čistý design bez rušivých reklam odpovídá nejnovějším požadavkům na uživatelsky příjemné prostředí. Nová podoba profesionálního B2B vyhledavače WLW byla spuštěna na začátku roku 2006 a samozřejmě kromě designu je kladen velký důraz též na kvalitu a přesnost informací.

Tradiční jistota kvalitních informací
Mateřskou firmou české a slovenské WLW je německá Wer liefert was? GmbH, Hamburg, která v roce 1932 vydala první knižní podobu „Wer liefert was?“ a tak začala dobývat německý trh svou příručkou pro nákupčí. Po rozdělení Německa v roce 1948 byla „Wer liefert was?“ znovu založena v Hamburku.

Postupný technologický vývoj přivedl v roce 1970 celé knižní vydání „Wer liefert was?“ na filmový materiál, tzv. mikrofiš a tak byla všechna data o firmách přístupná na zmenšených analogových obrázcích. V roce 1986, víc než padesát let od vzniku společnosti „Wer liefer was?“, spatřil světlo světa první CD-ROM. Všechny údaje bylo již možné prohlížet a ukládat na počítači.

„Wer liefer was?“ se v roce 1990 sjednotil se společností Ameritech, světovým koncernem s pověstí jedné z největší a nejúspěšnější telekomunikační firmy. Na začátku devadesátých let minulého století vstoupila Wer liefer was? stejně jako v Česku a Slovensku na trh dalších evropských zemí ve Švýcarku, Rakousku a Chorvatsku. Od roku 2000 se zařadila do skupiny Eniro, vedoucího poskytovatele informačních služeb ve Skandinávii.

Podle slov Andrew Pylypa, managing directora Wer leifert was? GmbH, se vstup na český a slovenský trh jednoznačně vyplatil. „V roce 1995 jsme viděli velký potenciál internetové reklamy na českém a slovenském trhu, proto jsme se rozhodli založit pobočku WLW v těchto zemích. Dnes, po více než deseti letech práce našich česko-slovenských kolegů mohu říci, že toto rozhodnutí bylo správné. Jako mateřská společnost jsme s výsledky WLW v České republice velmi spokojeni a do budoucna věříme v další příznivý rozvoj.“

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!