První českou firmou, která prošla analýzou efektivity prodeje SSA (Sales Strength Analysis), je profesionální internetový vyhledavač WLW. Analýzu vypracovala mezinárodní poradenská společnost Mercuri International.
„Analýza SSA potvrdila správnost našeho obchodního modelu a pomůže nám pokračovat v úspěšné obchodní strategii,“ uvedl František Grunt, marketingový ředitel WLW. Z analýzy vyplynula některá konkrétní doporučení na zlepšení, která budeme neprodleně aplikovat do praxe, dodal Grunt.
Vypracování analýzy efektivity prodeje SSA pomáhá firmám změřit výkonnost a přínos prodejního týmu prostřednictvím předem definovaných ukazatelů. Managementu firem umožňuje identifikovat silné a slabé stránky společnosti, odhaluje vnímání firmy jejími vlastními zaměstnanci a stanovuje priority a doporučení pro zlepšení jejího fungování.
Analýza efektivity prodeje SSA, kterou realizuje poradenská společnost Mercuri International, je sice v Česku novinkou, ve světě je však používaná poměrně často. „WLW jsme si vybrali pro její zkušenost a profesionalitu vedení. Vyhovovala nám také její velikost, která je pro implementaci SSA v českém prostředí naprosto vyhovující,“ řekl Robert F. Box, konzultant a partner Mercuri International.
Profesionální vyhledavač WLW, který uživatelé najdou na www.wlw.cz, je progresivní firma, která si zakládá na vysoké profesionalitě a neustálých technologických inovacích. Dokladem toho je mimo jiné i spolupráce při modifikaci SSA na český a slovenský trh se společností Mercuri International.
Společnost WLW si v poměrně krátké době vybudovala pozici lídra mezi B2B vyhledávači. Na českém a slovenském trhu působí od roku 1995. Využívají ho špičkové firmy jednotlivých oborů pro jeho vysoký technologický standart, který zaručuje svým návštěvníkům kvalitní informace.
– red –