Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – chladničky a kombinace chladničky s mrazničkou

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Letos se téměř nezměnilo pořadí nejznámějších značek chladniček a kombinací chladničky s mrazničkou. V čele je stále s velkým odstupem značka CALEX (55%), jež je zmiňována především střední a starší generací. Značka Calex je následována silnou trojicí – ZANUSSI (33%), WHIRLPOOL (31%) a GORENJE (28%). Dále v rozmezí mezi 24% a 16% následuje ELECTROLUX, SAMSUNG, ARDO a INDESIT. Celkem se v našem výzkumu objevilo 48 značek, přičemž pouze 3,6 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Chladničky a kombinace chladničky s mrazničkou 04/2006

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!