Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pračky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech. Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %). V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %).

Dalšími významnými značkami zůstávají Gorenje, Philco, Bosch, Ardo, Indesit a Candy. Ty byly jmenovány v rozmezí 22% – 17 %. Pouze 3,8 % respondentů neuvedlo žádnou značku. Cizí značky znali spíše respondenti mladšího a středního věku, značky tuzemské a „tradiční“ spíše respondenti střední a starší generace.

Graf:
Pračky 04/2006

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!