Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pračky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech. Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %). V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 50 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (47 %). Další místa obsadily značky TATRAMAT (38 %). ROMO (35 %), ZANUSSI (31 %).

Dalšími významnými značkami zůstávají Gorenje, Philco, Bosch, Ardo, Indesit a Candy. Ty byly jmenovány v rozmezí 22% – 17 %. Pouze 3,8 % respondentů neuvedlo žádnou značku. Cizí značky znali spíše respondenti mladšího a středního věku, značky tuzemské a „tradiční“ spíše respondenti střední a starší generace.

Graf:
Pračky 04/2006

Čtěte také

  1. Trainee, až 250 Kč/hod.
    Praha | 250 Kč za hodinu
  2. Hledáme organizační posilu do kanceláře!
    Praha | 40000 - 45000 Kč za měsíc
  3. Product Manager Junior
    Jinočany | 35000 - 50000 Kč/měsíc
  4. Asistent/ka managing partnera - zaměření na AI a digitální média
    Praha | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Retail manager/Spotřební elektronika
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!