Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – sýry

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 998 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14.– 24. dubna 2006) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Na dotaz na spontánní znalost značek sýrů uvedli respondenti celkem 133 značek. O první 3 pozice se každoročně uchází značka VESELÁ KRÁVA (57 %), EIDAM (54 %) a HERMELÍN (53 %). Další pozice náleží značce APETITO/APETITTO (41 %), EMENTÁLU (41 %), NIVĚ (39 %) A LUČINĚ (38 %). V rozmezí 29 % – 20 % byly jmenovány značky: Romadur, Lipno, Olomoucké tvarůžky/syrečky, Maratonec, Madeta a Želetava. Pouze 1,5 % respondentů si nevzpomnělo na žádnou značku sýrů.

Graf:
Sýry 04/2006

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!