Reklama

Agentura Mather Communications pro Českou pojišťovnu

O tom, že uzavřít životní pojištění se vždy vyplatí, se ve spotech České pojišťovny přesvědčil nejen dělník visící ze střechy, ale také televizní diváci. Agentura Mather Communications v současné době pro Českou pojišťovnu připravila adaptaci tohoto spotu, jehož režie se ujal Milan Šteindler a který má upozornit nově také na možnost uzavřít na pobočkách České pošty povinné ručení pro motorová vozidla.

Hlavní snahou kampaně je zdůraznit, že díky možnosti uzavřít pojištění či povinné ručení pro motorová vozidla na všech pobočkách České pošty se klientům opět rozšířila možnost jednoduchého a rychlého přístupu k produktům České pojišťovny. Pracovnice pošty tak dnes nabízejí Kapitálové životní pojištění, Dětské pojištění Sluníčko, Kombinované vkladové pojištění, Pojištění rodinného domu i pojištění domácnosti ve variantě Standard. Nově právě také povinné ručení pro motorová vozidla. Nabídka se přitom bude ještě dále rozšiřovat. V případě povinného ručení je Česká pojišťovna exkluzivním poskytovatelem tohoto typu pojištění na České poště. Česká pojišťovna je díky tomu výrazně vidět na České poště, tedy v místech, kam čas od času chodí téměř každý.

Poprvé se spot objeví na televizní obrazovce TV Nova v pátek 15. září a kampaň je naplánovaná do poloviny listopadu letošního roku. Televizní kampaň v průběhu těchto dvou měsíců podpoří outdoorové plochy. Při plánování médií agentura vybrala polep telefonních budek v blízkosti poboček České pošty. Neodmyslitelnou částí je prezentace produktů České pojišťovny přímo na jednotlivých pobočkách České pošty.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!