Robert Kaplan profesor prestižní Harvard Business School, jehož Financial Times řadí mezi Top 25 světových Business Thinkers, je pozván jako klíčový řečník konference, která se uskuteční 24. října 2006 v hotelu WestIn v Záhřebu. Jakožto autor konceptu Balanced Scorecard bude mluvit o tom, jak měřit úspěšnost firemní strategie a jak ji prosadit v řízení na všech firemních úrovních.
Tradiční metody které měří pouze finanční výsledky firemních aktivit již v dnešní době nedávají správnou výpověď, neboť více než 80% tržní hodnoty společnosti často tkví v nemateriálních aspektech a intelektuálním kapitálu (lidské zdroje, procesy, značky). Přístup založený na Balanced Scorecards identifikuje 4 hlavní hlediska, na kterých může firma (v závislosti na své vizi a strategii) založit cíle a měřitelné parametry jejich naplnění a tak implementovat svoji strategii ve všech klíčových oblastech firemního řízení.
Robert Kaplan bude s účastníky konference diskutovat o tom, jak proměnit strategii v akci a bude to dokumentovat na mnohých případových studiích. Dozvíte se, jak obchodní gigant Tesco založilo svůj úspěch na důsledném používání Balanced Scorecard na všech úrovních činností, či jak přední světová kreativní agentura Saatchi&Saatchi transformovala během 2 let svůj business a ze stavu blízkém bankrotu se vyhoupla na tržní hodnotu 2,5 milionu USD. Konference bude završena diskusním kulatým stolem za účasti CEOs předních firem působících v Chorvatsku a východoevropském regionu, který se zaměří na využití Balanced Scorecard v jejich firemních strategiích.
– red –