Komerční banka také v letošním roce přichází s aktivní podporou produktu Dětské konto určeného cílové skupině čerstvých maminek, popř. rodičům s dětmi.
Hlavním motivem Dětského konta KB je již řadu let beruška, která se také objevuje na novém komunikačním materiálu. Ten byl v letošním roce připraven v podobě „neobyčejného“ dětského metru. Kromě důležitých informací o výhodách Dětského konta KB obsahuje také kupon na Akční nabídku. Kupon stačí předložit při zakládání dětského konta v bance a na účet miminka je okamžitě připsán finanční bonus. Dalším překvapením „metru“ je atraktivní dárek v podobě CD s dětskými písničkami, které bylo nazpíváno dětským sborem přímo pro tuto kampaň.
Komunikační materiál KB je distribuován přímo do vybraných porodnic po celé ČR a je součástí tzv. „Klinik boxů“, které obsahují propagační materiály a vzorky různých společností. KB získala exklusivitu v rámci všech finančních institucí.
Řešení propagačního materiálu připravila direct marketingová agentura Dimar ve spolupráci s oddělením marketingové komunikace Komerční banky.
– red –