On-line

Účastníci druhého kola jsou vyhlášeni

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyhlásilo účastníky druhého kola výběrového řízení na monitoring internetové reklamy. V závěru června proběhlo první kolo slyšení a z pěti přihlášených společností postoupily do druhého kola tři – A-Connect, Median a Mediaresearch. Pro druhé kolo vytvořila komise společné zadání a postupující budou mít měsíc na zpracování a přípravu prezentace dalšího kola, které se bude konat 1. září. Podle Oldřicha Bajera ze společnosti NetCentrum je reálné, aby byl vítěz celého řízení vyhlášen již v září. Poté bude do konce roku následovat přípravná a testační fáze s realizátorem projektu.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 28 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.

– red –

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!