On-line

Účastníci druhého kola jsou vyhlášeni

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) vyhlásilo účastníky druhého kola výběrového řízení na monitoring internetové reklamy. V závěru června proběhlo první kolo slyšení a z pěti přihlášených společností postoupily do druhého kola tři – A-Connect, Median a Mediaresearch. Pro druhé kolo vytvořila komise společné zadání a postupující budou mít měsíc na zpracování a přípravu prezentace dalšího kola, které se bude konat 1. září. Podle Oldřicha Bajera ze společnosti NetCentrum je reálné, aby byl vítěz celého řízení vyhlášen již v září. Poté bude do konce roku následovat přípravná a testační fáze s realizátorem projektu.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 28 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.

– red –

Čtěte také

  1. Part-time administrátor/ka e-shopu a informačního systému
    Praha 9 | 195 Kč za hodinu
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  4. Specialista/tka marketingu
    Říčany | 35000 - 40000 Kč za měsíc
  5. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!