Pro téměř letní období a zákazníky společnosti Eurotel Praha, kteří ještě nevyužívají datové připojení z nabídky klienta Eurotel, byla navržena zajímavá integrovaná kampaň nazvaná Plná polní. Celá kampaň se zaměřila na segment majitelů a rozhodovatelů malých a středních firem. Pro realizaci klient vybral direct marketingovou agenturu Dimar.
Cílem kampaně bylo jednak zvýšení tržeb společnosti Eurotel na poli datových služeb (mobilní připojení k internetu) a také posílení penetrace mobilního datového připojení mezi firemními zákazníky.
Společnosti Eurotel Praha a Hewlett-Packard společně připravily pro své klienty unikátní nabídkový balíček mobilního připojení, modemu a notebooku. Tedy mobilní kancelář sbalenou do Plné polní. Zákazník si mohl prostřednictvím Eurotelu objednat vybraný balíček a navíc získal u prodejců společnosti Eurotel instalaci a nastavení zdarma.
Kampaň Plná polní představuje integrovaný model komunikace, jak v oblasti BTL, tak ATL. Zákazník byl osloven pomocí direct mailové kampaně, na kterou navazoval e-mailing a další BTL aktivity. V ATL oblasti byl zákazník osloven pomocí plakátů na prodejních místech Eurotelu i Hewlett-Packard a bannerovou kampaní na vybraných webových portálech.
– red –