ICT

ČESKÝ TELECOM pomáhá firmám identifkovat přetížená pracoviště

Nejvytíženější nebo přetížená pracoviště uvnitř podniku pomůže firmám identifikovat ČESKÝ TELECOM. Svým zákazníkům tuto možnost nabízí od června v podobě takzvaného Auditu příchozích hovorů. Nová služba analyzuje slabá místa v příchozím telefonním provozu, odhalí odkud, kdy a na které oddělení se firmám jejich klienti nedovolají. Sledované období ČESKÝ TELECOM vyhodnotí v auditorské zprávě, kam zahrne i návrh na zlepšení dané situace.

„Mnoho firem přijde o své zákazníky jenom proto, že se jejich zákazníkům nepodaří dovolat do podniku třeba ani na třetí pokus. Poté si raději najdou jiného dodavatele,“ uvedl Jiří Jech, ředitel pro prodej korporátnímu segmentu ČESKÉHO TELECOMU. „Výsledkem auditu příchozích hovorů je snížení počtu nepřijatých hovorů, optimalizace a následné vyvážení zátěže jednotlivých pracovišť, což vede k vyšší efektivitě,“ doplnil.

Služba Audit příchozích hovorů nemusí být jednorázová. Kontrolovat situaci ve firmě ČESKÝ TELECOM umožňuje průběžně prostřednictvím internetového Zákaznického portálu, kde jsou zákazníkům k dispozici denně aktualizovaná vyhodnocení. Zpracovávány jsou přitom dva základní druhy těchto reportů, oba ve čtyřech časových úrovních – hodinové, denní, týdenní a měsíční.

Základní cena Auditu příchozích hovorů je 1 500 Kč bez DPH, pro více telefonních čísel poskytuje ČESKÝ TELECOM množstevní slevy.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!