Internet se v České republice stává stále významnějším obchodním nástrojem. Svědčí o tom například výsledky internetového obchodu společnosti ACTIVA, předního distributora kancelářských potřeb na českém trhu, které za první čtvrtletí letošního roku vzrostly v porovnání se srovnatelným obdobím minulého roku o padesát tři procenta a dosáhly 69 milionů Kč (oproti 45 mil. Kč v 1. čtvrtletí roku 2005).
„Výsledky za první čtvrtletí jsou velmi optimistické,“ uvádí Martin Leitgeb, jednatel společnosti, a doplňuje: „Dosáhli jsme čtrnácti procentního nárůstu obratu oproti srovnatelnému období loňského roku, přičemž katalogový prodej činí sedmdesát šest procent celkového obratu. Pokračoval dynamický vývoj našeho internetového obchodu, jenž se na celkovém prodeji koncovým zákazníkům podílí třiceti devíti procenty, a přidáme- li k němu ještě přímý import objednávek, dosáhl podíl elektronické komunikace čtyřicet devět procent.“
ACTIVA klade důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Společnost v letošním roce získala certifikáty ISO 9001:2000 Systém managementu kvality a ISO 14001:2004 Systém environmentálního managementu. Dále jako jedna z prvních firem v ČR získala ISO 27001 Systém managementu bezpečnosti informací.
K novinkám pro rok 2006 bude patřit instalace nové digitální ústředny v centrále společnosti v Praze, plánuje se přechod dalších zákazníků na přímou elektronickou komunikaci.
– red –