Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – počítače

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 993 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 11. – 21. listopadu 2005) byla opět zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

V čele známých značek počítačů se z celkově 62 značek uvedených respondenty umístila značka Pentium (15 %), jež je těsně sledována značkami IBM (14 %) a Sony (14 %) (znalost značky Sony vykazuje rostoucí tendenci). Významně se do paměti lidí zapsaly i Hewlett Packard (12 %) a Atari (11 %). Po 9 % pak mají značky Sharp, Panasonic a Acer. Celkem 44 % lidí (především ženy a starší respondenti) si nedokázalo vybavit ani jednu odpověď.

Graf:
Počítače 11/2005

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!