Seminářem „Web Content Management systémy v praxi“ pokračuje letošní kampaň „Ukazujeme, co umí internetová řešení“. V rámci této kampaně chce Asociace.BIZ představit moderní trendy v oblasti internetových řešení.
Členské společnosti Asociace.BIZ představí 20. dubna 2006 na společném semináři nástroje pro správu a publikaci digitálních informací. Na celkem třech případových studiích ukáží členové možnosti i meze WCM systémů, popíší úskalí, se kterými se firmy a instituce nejčastěji potýkají při správě webových stránek, intranetu, extranetu nebo portálu a představí i příslušná softwarová řešení.
První případová studie popíše situaci, kdy velké množství zaměstnanců potřebuje řízeně spolupracovat a společně publikovat informace na internetovém portálu. Jako ukázkový příklad bude popsáno řešení implementované na Ministerstvu financí ČR. Druhá případová studie ukáže situaci, kdy na několika různých internetových prezentacích lze využít stejné funkční moduly WCMS a tím výrazně ušetřit. Příkladem jsou weby rádií Evropa 2, Frekvence 1, Radio Info a Radio Bonton. Ve třetí případové studii ukážeme, jak vypadá komplexní správa digitálního obsahu ve firmě Ahold, kde obsah publikují na intranetu pro tři země, na internetové prezentaci společnosti a na internetové prezentaci dvou brandů.
„Většina takovýchto seminářů bývá obecná a mnohdy příliš abstraktní. Proto jsme se rozhodli naše semináře pojmout více z té praktické stránky, aby si účastníci dokázali snáze představit přínosy, ale i omezení, která s sebou internetová řešení přinášejí,“ řekl Michal Svatý, prezident Asociace.BIZ
Seminář je již druhým tématem letošní kampaně Asociace.BIZ „Ukazujeme, co umí internetová řešení“, která běží na www.asociace.biz.
– red –