Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – elektrické holicí strojky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1004 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 16. – 26. září 2005) byla zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.
Respondenti byli dotazování i na spontánní znalost značek elektrických holicích strojků. Proti jiným sortimentům bylo celkově uvedeno pouze 20 značek a dokonce ¼ lidí (především ženy) si nedokázala vybavit ani jednu značku elektrických holicích strojků.
Dominantní pozici má opět značka „Braun“ (45%). Jasné druhé místo zaujímá „Philips“ (35%), jež je následována značkou „Gillette“ (24%). Pořadí 3 nejznámějších značek se tedy oproti roku 2004 vůbec nezměnilo, i když došlo k výraznému poklesu značky Braun (o 9 procentních bodů). Naopak „Gillette“ si oproti roku 2004 polepšilo o 7 procentních bodů.

Graf:
Elektrické holicí strojky 09/2005

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!