O potřebě zkvalitnění komunikace všeobecně a při obchodních a vyjednávacích aktivitách zvláště není dnes třeba pochybovat. Obsah pojmu „komunikace“ se však někdy zužuje především na komunikaci počítačovou a poněkud se zapomíná na to, že v každém okamžiku je rozhodující komunikace mezi lidmi. Její výuce se ne vždy věnuje patřičná pozornost a výsledky tomu v řadě případů také odpovídají.
Stále více je však těch „vědoucích“, kteří mají sami zájem na zkvalitnění svých komunikačních dovedností jako významné součásti vyjednávacích výhod. Svědčí o tom i v krátké době vyprodaná učebnice „Rétorika – manuál komunikačních dovedností“ a právě vydané druhé, rozšířené vydání této nejpopulárnější knihy ve svém oboru, opět v nakladatelství Professional Publishing.
Autorka využila svých dlouholetých praktických zkušeností a napsala knihu, která v první části provází čtenáře od přehledné historie rétoriky přes nácvik správného dýchání a rozeznívání masky až k nácviku správné výslovnosti, slovního a větného přízvuku, frázování a intonace.
Druhá část učebnice se zabývá přípravou a správným provedením veřejného mluveného projevu, naučí vás vše, co potřebuje řečník ke svému kvalitnímu a přesvědčivému vystoupení; nemalá pozornost je věnována i neverbální komunikaci, tvořící podstatnou část vaší efektivní komunikace s okolím.
Velmi cennou součástí učebnice jsou texty, určené k procvičování správné výslovnosti jednotlivých hlásek, k nácviku mluvních dovedností, frázování a intonace. Čtenář jistě ocení i přehled správné výslovnosti vlastních a místních jmen v cizích jazycích.
Kniha, doprovázená řadou fotografií, tabulek a grafů, bude zcela jistě vynikajícím pomocníkem pro všechny, kteří mají zájem naučit se správně mluvit a přesvědčivě vystupovat na veřejnosti – ať už to jsou manažeři, učitelé, studenti, pracovníci služeb, dealeři či poslanci.
Kniha vyšla v nakladatelství Professional Publishing.
Knihu je možné objednat na profespubl@volny.cz .
2. doplněné vydání
A5, 152 stran, cena 148 Kč
ISBN-80-86419-10-X