Petr Frey, ředitel komunikační agentury Draft Prague a autor knihy Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití, kterou začátkem září t. r. vydalo nakladatelství Management Press, zahájil ostrý provoz svého soukromého weblogu, jenž se výlučně zaměřuje právě na sledování a prosazování novinek v oblasti technik, nástrojů, médií a kanálů marketingové komunikace.
Weblog Novetrendy.cz (http://www.novetrendy.cz) je tak živým a otevřeným doplňkem a interaktivním „pokračováním“ knihy a měl by být, jak Petr Frey říká, „významným prvkem rozvíjejícího se experimentu s integrovanými komunikačními řešeními“.
Ctižádostivým záměrem weblogu Novetrendy.cz je stát se vyhledávanou platformou pro výměnu zkušeností, pro sdílení informací o nových trendech, které jsou v oblasti marketingové komunikace právě „trendy“, dílnou pro testování přístupů a tříbení názorů profesionálů v oboru marketingových komunikací a potenciálním základem pro další formy publikační činnosti, které by tvořivým a účelným způsobem kombinovaly rozmanitá média a propojovaly je v jeden působivý celek.
– red –