Poštovní spořitelna se rozhodla oslovit návštěvníky internetových stránek Big Brother a Vyvolení, a proto od 1. září sponzoruje oba tyto weby.
„Internetové stránky obou konkurenčních reality show mají obrovskou návštěvnost. Chodí na ně zejména mladí lidé, což je skupina, na niž se Poštovní spořitelna stále více zaměřuje. Proto jsme se rozhodli podpořit internetové stránky obou soutěží,“ uvedl Miroslav Seidl, ředitel obchodu Poštovní spořitelny. Poštovní spořitelna se rozhodla pro sponzoring obou konkurenčních webů současně proto, aby se na internetových stránkách jedné z reality show neobjevila jiná banka.
Na webech Velkého Bratra i Vyvolených v současnosti běží bannery Poštovní spořitelny, v blízké budoucnosti plánuje Poštovní spořitelna další akce, například sms soutěž pro návštěvníky apod.
Mladí lidé jsou skupinou, na niž se Poštovní spořitelna zaměřuje. Předchozí kampaně svědčí o tom, že se Poštovní spořitelna stává pro mladé lidi stále atraktivnější bankou. Například v průběhu předchozí kampaně na podporu prodeje účtů pro mladé (konta Mini a Junior), otevřela Poštovní spořitelna trojnásobné množství těchto účtů. Při předchozí kampani získávali noví klienti při otevření účtu Mini nebo Junior speciální Maxkartu s hlavními hrdiny filmu Snowboarďáci a DVD s filmem.
Poštovní spořitelna v současnosti vede více než 40 tisíc účtů pro mladé a přes 100 tisíc Dětských vkladních knížek, čímž se řadí na přední místa na trhu.
– red –