Právě takto se rozhodla společnost Eurotel Praha přivítat své nové TOP zákazníky v klubu významných klientů a informovat je o výhodách, které mohou členstvím v klubu získat.
Jako komunikační nástroj vybral klient klasický direct mail. Tuto část komunikace zastřešila pro společnost Eurotel Praha direct marketingová agentura Dimar.
Layout i design celé zásilky působí velice atraktivně a solidně. Hlavní dominantou direct mailu je „hvězda“, jakožto symbol znázorňující výsadní a výjimečné postavení, hvězdné výhody a skutečnost, že tento zákazník je „někdo“, je tou pravou „hvězdou“ na pomyslném zákaznickém nebi.
Nápaditě členěná zásilka obsahuje kromě osobního dopisu, také čtvercovou obálku s oboustranným potiskem, leták s informacemi o výhodách. Mezi nejzajímavější části zásilky patří vkusný tácek pod šálek netradičního tvaru – opět se silným motivem hvězdy – a odpovědní obálka s krátkým dotazníkem o spokojenosti a přáních zákazníka směrem ke společnosti Eurotel Praha.
– red –